La normativa actual obliga als proveïdors de l'administració pública a enviar factura electrònica en format "Facturae" per facturar els productes o serveis realitzats i l'enviament a través dels diferents Punts Generals d'Entrada (FACe, eFACT, PUEF, etc...).
Totes les factures electròniques han de contenir els codis DIR3 perquè siguin tramitades correctament.
Les dades de la Mancomunitat són;
Qualsevol empresa pot complir amb l'obligatorietat d'emissió de factura electrònica, registrant-se de forma gratuïta al portal B2Brouter i iniciar la digitalització. (https://www.b2brouter.net/es/ és una plataforma al núvol, connectada amb administracions públiques Espanyoles i internacionals, que permet generar i enviar factura electrònica de forma senzilla i sense complicacions, en diferents formats electrònics estructurats requerits com Facturae o UBL.)
Accés senzill a la factura electrònica
Enviament de la factura electrònica a través del Punt General d'Entrada d'eFACT
La forma de pagament de les factures serà mitjançant transferència bancària, amb un període aproximat de 30 dies des de la data d'aprovació de la factura.
Quedem a la seva disposició per qualsevol dubte o aclariment.